کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738253991 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر منتشر شده حاکی از شباهت طراحی آیپد 5 به آیپد مینی؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ اپل همچنان در رازداری درباره نسل‌های آینده محصولاتش با مشکل مواجه است و این بار هم تصویر دیگری منتشر شده که اطلاعاتی احتمالاً صحیح را درباره نسل پنجم از تبلت آیپد افشا می‌کند.

باز هم منبع دیگری تصویری را منتشر کرده و این بار ادعا می‌کند این تصویر از پشت قاب یک مدل اولیه از آیپد 5 گرفته شده است.

سایت «تاکتوس» قبلاً هم تصویری را منتشر کرده و مدعی بود که تصویر، قاب پشت مدلی از آیفون است که قرار است ارزان‌قیمت‌تر از آیفون فعلی باشد. این سایت بار دیگر تصویری منتشر کرده که تمام شایعات موجود مبنی بر شباهت طراحی قاب آیپد 5 به آیپد مینی را تأیید می‌کند.

 

از آن‌جا که ابعاد قاب یا مدل دیگری از آیپد در تصویر بالا وجود ندارد که بتوان دو مدل آیپد را با هم مقایسه کرد، نمی‌توان با قطعیت ابعاد مختلف این تصویر را تشخیص داد؛ اما با توجه به مکان و اندازه نسبی دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست تصویر می‌توان گفت که شکل این قاب به طراحی قاب آیپد مینی بسیار شبیه است که دارای صفحه نمایش دارای فناوری رتینا است که در مدل‌های آیپد دیده می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ منبع تصویر بالا تنها به ابعاد آیپد 5 نمی‌پردازد و درباره قطر این تبلت، دوربین و گزینه‌های مختلف کاربران برای انتخاب فضای داخلی دستگاه نیز اطلاعاتی را منتشر کرده است.

«تاکتوس» در قالب نظرات شخصی درباره ابعاد نسل آینده آیپد می‌نویسد: «تمام تصاویر و شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که همه چیز در این تبلت دارد به سمت نازک‌تر شدن پیش می‌رود. به نظر من اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های IZGO، می‌تواند صفحه‌نمایش‌های ال‌ای‌دی با قطری بسیار کم‌تر از صفحه‌نمایش کنونی آیپد تولید کند. به نظر من آیپد 5 در نهایت فقط 7/2 میلیمتر قطر خواهد داشت.»

اگرچه صحت این ادعا و حتی تصویر بالا را نمی‌توان صد در صد تأیید کرد؛ اما از آن‌جا که اندازه‌های ارائه شده بسیار جزئی هستند و «تاکتوس» به فاصله کم، دو تصویر کاملاً قابل باور از قطعات آیپد 5 منتشر کرده، می‌توان تا حدی به سایت منبع اعتماد کرد.

در ادامه پست در «تاکتوس» نیز آمده که آیپد 5، دوربینی 8 مگاپیکسلی نظیر دوربین آیفون 5 خواهد داشت و گزینه‌های حجم آن نیز تا 128 گیگابایت فضا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14518 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/02/03 تعداد مشاهده: 1673
کلید واژه ها: ,
سافت گذر